• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Promo

16.05.2024

12:12

Digital Day 2024: Revolucija u digitalnom marketingu i oglašavanju

Promo

Društvo

Digital Day 2024: Revolucija u digitalnom marketingu i oglašavanju

Podeli vest

U dinamičnom svetu digitalnog marketinga, Jadranski region postaje centralna tačka za revolucionarne promene koje će oblikovati budućnost industrije.

U okviru predstojeće konferencije Digital Day, vodeći stručnjaci i lideri iz oblasti digitalnog oglašavanja okupljaju se kako bi diskutovali o najnovijim trendovima i tehnologijama koje transformišu način na koji brendovi komuniciraju sa potrošačima. Glavne teme panela uključuju evoluciju retail media mreža, uticaj veštačke inteligencije na oglašavanje i budućnost digitalnog marketinga u eri bez kolačića treće strane.

Na konferenciji Digital Day koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, pod sloganom “Shape the Future of AI“ okupiće se istaknuti profesionalci u oblasti digitala koji će u okviru panela diskutovati o najaktuelnijim temama ove industrije.

Treći talas digitalnog oglašavanja: Pokretanje Retail Media mreža u Jadranskom regionu

Na panel diskusiji o dinamičnoj evoluciji Retail Media mreža (RMN-ova), koje se s pravom nazivaju trećim talasom digitalnog oglašavanja nakon pretrage i društvenih medija, razgovaraće se o tome kako RMN otvaraju potpuno nove izvore prihoda za trgovce.

Učesnici ovog panela su: Bojan Radlović, generalni direktor digitala, Fortenova grupa; Marko Carević, CEO, Ananas e-commerce; Mihailo Ponjavić, konsultant za online poslovanje, a moderator je Petar Jevremović, generalni direktor digitala, Wireless Media Group.

Digitalna želja: Otkriće uticaja veštačke inteligencije na evoluciju oglašavanja

Panel diskusija o transformativnom uticaju veštačke inteligencije na digitalno oglašavanje pružiće saznanja o praktičnim iskustvima, izazovima i promenama u poslovnim praksama za agencije i brendove. Prisutni će moći da uju o novim trendovima i šta se može očekivati u okruženju koje se brzo menja, te razmisli o relevantnosti rasprave o budućnosti usred brzog tempa tehnologije. Govoriće se o veštinama i znanju koja će budući marketinški stručnjaci morati da poseduju kako bi efikasno prenosili poruke potrošačima u ovom dinamičnom okruženju.

Učesnici panela su Danka Trbojević, generalna direktorka, DRV; Ivan Živković, generalni direktor, Pioniri Communications; Aleksandar Nikolić, direktor marketinga, Tesla; Nataša Pavlović, CMO, Mercator S; Una Zabunov, direktorka digitalnih marketinških komunikacija, Telekom Srbija, a moderator je Vladimir Kovač, osnivač Digitalka.

Poboljšanje performansi - AI kao nezamenjiv alat

U današnjem digitalnom pejzažu, integracija veštačke inteligencije (AI) postala je ključna za poboljšanje performansi i postizanje uspeha u digitalnim marketinškim strategijama. Ova panel diskusija će istražiti transformativni uticaj AI na digitalne marketinške prakse i razjasniti kako AI alati omogućavaju marketinškim stručnjacima da optimizuju kampanje, personalizuju iskustva i postignu neviđene nivoe efikasnosti i efektivnosti.

Foto: Promo

 

O tome će nam govoriti panelisti: Sanja Lalević, Global Meta MarComms Lead, Aleph; Valentina Đorđević, direktorka AI sektora, Things Solver; Đorđe Bukinac, direktor Nexus, GroupM; a moderator je Igor Černiševski, direktor digitala, Media Tree.

Kolačić je mrtav, živeli kolačići

Ovaj panel će se baviti jednom od najvažnijih tehnoloških promena u industriji digitalnog oglašavanja poslednjih godina - ukidanjem kolačića trećih strana. Kako će ova ključna promena uticati na poslovanje, koje korake preduzimaju da se bolje pripreme za ovu promenu, kao i koje AdTech alternative razmatraju za implementaciju u svom poslovanju, imaćete priliku da saznate iz jedinstvene perspektive klijenta, agencija i izdavača, na panelu 'Kolačić je mrtav, živeli kolačići'.

Učesnici ovog panela su: Sanja Radević, direktorka performansi, OMD; Boris Perić, direktor performans marketinga, Shoppster; Dragan Jeličić, Ad Tech menadžer, Wireless Media Group, a moderator je Đorđe Đuričić, predsednik AdTech komiteta, IAB Srbija.

Sudbina medija u doba veštačke inteligencije

Tradicionalni medijski panel ove godine će biti posvećen veštačkoj inteligenciji u novinarstvu. Učesnici panela će razgovarati i istražiti prednosti i nedostatke korišćenja veštačke inteligencije u novinarskoj profesiji. Što se tiče prednosti, jedna od tačaka diskusije je kako upotreba AI alata može automatizovati i na taj način ubrzati određene manuelne zadatke (verifikacija izvora, analiza podataka, sumiranje sadržaja). Što se tiče nedostataka, razgovaraće se o etici u korišćenju veštačke inteligencije. Kako osigurati transparentnost, kvalitet i tačnost pri korišćenju veštačke inteligencije u kreiranju sadržaja? Kako sprečiti širenje dezinformacija? Kako sprečiti da AI utiče na tržište rada?

Na ova pitanja odgovoriće nam panelisti: Pavle Savović, osnivač, Telegraf.rs; Ana Marković, direktorka digitalnih medija, Wireless Media Group; Bojana Soro, analitičarka podataka, SmartOcto; Slobodan Kremenjak, advokat, Advokatska kancelarija Živković Samardžić, panel moderira Anastasija Uspenski, Netokracija.

Kotizacije su još par dana u prodaji na www.digitalday.rs.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

INFORMER SPECIJAL! Šta to zna Bajden i šta krišom sprema Trampu?
Live TV

INFORMER SPECIJAL! Šta to zna Bajden i šta krišom sprema Trampu?

Završena je prva debata između Bajdena i Trampa koji je pokazao sve Bajdenove negativne strane. Tramp je evidentno bio dominantan i odneo pobedu! Da li će Bajdenovi glasači promeniti mišljenje nakon prvog duela dva predsednička kandidata i koliko su realne šanse za Trampovu pobedu u specijalnoj emisiji govorili su Dejan Miletić, direktor Centra za proučavanje globaliacije i Ilija Kajtez, pukovnik u penziji. Tokom emisije uključivao se veliki broj drugih gostiju, kao i gledaoci Informer TV koji su rekli svoje mišljenje o ovoj temi.

28.06.2024

18:41

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija