• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs

23.11.2023

22:40

Top namirnice za vitak struk! Bademi za užinu, grejp za večeru

Shutterstock

Zdravlje

Top namirnice za vitak struk! Bademi za užinu, grejp za večeru

Učinak će biti snažniji ako začinite meso ljutom paprikom ili čilijem, jer oni sadrže kapsaicin koji ubrzava metabolizam...

Mala promena u jelovniku može da pomogne da izgube nekoliko centimetara u struku što je bar dva kilograma u težini. Istraživanje naučnika na Univerzitetu Ilinois pokazalo je da nikako ne treba isključiti belančevine iz plana za mršavljenje jer dugo drže sitost, što se odnosi i na meso. 

Piletina, jaja i ćureća prsa su pravi izbor za dijetu. Primetićete promene u metabolizmu, povećaćete sagorevanje kalorija, a nećete biti malaksali.

Foto: Freepik.com

Kroketi od soje

Soja

U svakom planu ishrane ako želite da smršate treba da uključite malo belančevina da biste duže ostali siti. Istraživanje naučnika na Univerzitetu Ilinois pokazalo je da soja u bilo kom obliku obezbeđuje organizmu neophodne belančevine. Jedite ljuspice ili krokete u kombinaciji s povrćem.

Foto: Freepik.com

 

Grejpfrut

Ovo južno voće reguliše nivo šećera u krvi i smanjuje osećaj gladi. Ima veoma malo kalorija, pa treba obavezno da ga jedete dok ste na dijeti. Bilo kao sok ili sečen na kriške ovo kiselo-gorko voće će vam dobro doći za večeru. 

Zeleni čaj

Pijenje zelenog čaja ubrzava metabolizam i podstiče gubitak kilograma, pokazalo je istraživanje objavljeno u listu "American Journal of Clinical Nutrition". Najbolji efekat se postiže kada pijete najmanje tri šoljice tokom dana.

Foto: Shutterstock

Orašasti plodovi

Bademi

Orašasti plod, blanširan ili sirov je odličan saveznik za vaš struk. On obezbeđuje zdrave masnoće koje su potrebne za razgradnju šećera i viška masti u vašem telu. Ukusni su i jednostavni za korišćenje. Desetak badema umesto užine na koju ste navikli za dve nedelje već će doneti pozitivne promene.

Kokos

Kokos je supernamirnica ako želite da smršate. Bogat je izvor masnoća koje pomažu da vaša jetra pravilno funkcioniše, a upravo je jetra zaslužna za sagorevanje masti i izbacivanje toksina.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih
Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih

Više od 7.000 mladih već je rešilo stambeno pitanje uz subvencionisane kredite za kupovinu prve nekretnine, a nakon proširenja garantne šeme za dodatnih 300 miliona evra, biće odobreno još najmanje 5.000 kredita, poručili su iz Ministarstva finansija.

09.06.2026

17:00

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set