• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: M. M. D.

02.03.2018

09:37

NE NASEDAJTE NA FORE TURSTIČKIH AGENCIJA! Jeftina letovanja su VELIKA PREVARA!

Zaštitnik potrošača

NE NASEDAJTE NA FORE TURSTIČKIH AGENCIJA! Jeftina letovanja su VELIKA PREVARA!

Podeli vest

Kada vidite reklamu na kojoj piše - letovanje za 30, 40, 50 evra - budite sigurni da se iza tih jeftinih aranžmana krije neka caka

U to smo se uverili i na nedavno održanom Sajmu turizma, gde smo se na više štandova uverili da se jeftina letovanja zapravo odnose na prolećno ili jesenje putovanje, a da istaknute cene podrazumevaju samo plaćen smeštaj. Za sve ostalo morate dodatno da se istrošite.

Povoljni aranžmani uglavnom se odnose na početak maja ili kraj septembra, što se ne može baš nazvati letovanjem.

HOROR LETOVANJE! "BARCINO TURS" PRODAJE MAGLU: Platila apartman u luksuznoj vili, a dobila ćumez od 9 kvadrata!

Da privuku pažnju potencijalnih klijenata, agencije su otišle toliko daleko da čak promovišu "letovanje za jedan evro".

Jedan od primera je ponuda agencije "Kristijan turs", na čijem štandu je bila ogromna gužva, jer je reklama "Letovanje za 1 evro" privukla veliku pažnju. Međutim, promoteri su nam objasnili da ova ponuda važi samo za Tasos i to samo za prvu i poslednju smenu turista, što nije naglašeno na ogromnoj reklami koja je mamac za posetioce.

Zoran Nikolić: Posao za tržišnu inspekciju

Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) kaže da je obmanjujuće oglašavanje turističkih agencija posao za tržišnu inspekciju. On objašnjava da Zakon o zaštiti potrošača zabranjuje sve oblike obmane koje služe kako bi se potrošač naveo da zakupi aranžman u određenoj agenciji.
- Ako neko reklamira aranžmane za 50 evra, onda on u svojoj ponudi mora da ima baš takve ponude kakve reklamira. Ne postoji izgovor da turističke agencije reklamiraju jeftine aranžmane koji su već prodati ili da u njihovoj ponudi ne postoji ono što su objavili na reklamnoj tabli - kaže Nikolić.

- Ova ponuda važi samo za 9. maj i 19. septembar, a svakako da aranžman ne košta jedan evro. Putnici regularno plaćaju prevoz autobusom 40 evra. Pri rezervaciji plaćaju ceo taj iznos - objasnili su nam radnici na njihovom štandu.

Ni ostali popusti ili akcije na Sajmu turizma nisu realni kako to "na sva zvona" reklamiraju gotove sve turističke agencije u Srbiji. Uprkos tome što na svim štandovima bodu oči panoi o prilici za jeftine rane uplate za veliki broj destinacija u svetu, ekipa Zaštitnika potrošača uverila se da je to samo "šarena laža".

Ispostavilo se da su popusti i vreme boravka fiksni, što znači da ne može da se promeni datum, pa se ove ponude odnose najviše na prvu i poslednju smenu (maj i septembar). Takođe, ukoliko se rezervišu aranžmani sa popustom od 50 odsto, 40 odsto cene se plaća odmah, prilikom rezervacije.

Da stvar bude gora, ispostavilo se da još mnoge "smešne" cene izbliza i nisu tako niske. Tako u većini slučajeva za letovanje u Grčkoj avionom u cenu koja je istaknuta nisu uračunate takse, koje staju oko 40 evra, a popusti od 25 do 50 evra važe samo za par destinacija i to van sezone.

Popusti se uglavnom ne odnose ni na cene avio-karata, koje sada jesu niže, ali je jedini razlog taj što je reč o periodu predsezone.

OBMANA POTROŠAČA: REKLAME PUNE OPASNIH ZAMKI! Istinu kriju u sitnim slovima!



Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Mile

pre 7 godina

Tacno je da obmanjuju, a u tome prednjaci Traveelend, koji je prosle godine trazio novce da bi saopsti neku ponudu o destinaciji , a u reklamama je najagresivniji ?

Bgd

pre 7 godina

Šta će vam turističke agencije? Sami sebi organizujte putovanje i rezervišite smeštaj.

jaca

pre 7 godina

uz dužno poštovanje gospodine Zorane ,imam osećaj da vi nikada niste letovali preko agencije inače nebi tako pisali , svi koji putuju preko agencija na letovanje treba da pročitaju uslove u ponudi a ne da se samo povedu sa niskom cenom . što se tiče cene avinskog prevoza to treba da se obratite avio kompanijama a ne turističkim agencijama,za sada toliko.pozdrav redakciji informera.

Politika

Ni plajvaz nemaju, a hoće da vode državu: Blokaderi organizovali potpisivanje bez hemijski - građani ih isprozivali (VIDEO)
Politika

Ni plajvaz nemaju, a hoće da vode državu: Blokaderi organizovali potpisivanje bez hemijski - građani ih isprozivali (VIDEO)

Ni hemijski olovaka, ni jasne organizacije, ni ljudi. Tako izgleda današnja propala akcija prikupljanja potpisa za vanredne parlamentarne izbore koju su studenti blokaderi "organizovali". I tako su se "dobro" organizovali da ni hemijske za građane nisu obezbedili, ni obične niti brendirane, i taj sitni detalj simbol je potpune improvizacije i odsustva ozbiljnosti.

28.12.2025

14:15

Na današnji dan je umro balkanski Hitler: Srbi su mu bili prva meta - a Vatikan mu pomogao da pobegne
Politika

Na današnji dan je umro balkanski Hitler: Srbi su mu bili prva meta - a Vatikan mu pomogao da pobegne

U mračnoj ulici Sančez u argentinskom gradiću Lomas del Palomar, nadomak Buenos Ajresa 10. aprila 1957. sreli su se Ante Pavelić i Blagoje Jovović. Dva metka završiće u telu Pavelića, a od posledica tog ranjavanja dve godine kasnije će umreti u Frankovoj Španiji. Kako je Blagoje Jovović, sa svojom grupom iz Argentine, uspeo da uradi nešto što nisu mogle ili htele ozbiljne bezbednosne službe i zašto je danas važan mit o Jovoviću?

28.12.2025

14:11 >> 14:16

Hronika

Planeta

Zabava

Ovi parovi su zapalili domaće ekrane: Hemija koja se ne zaboravlja
Kultura

Ovi parovi su zapalili domaće ekrane: Hemija koja se ne zaboravlja

Neke ljubavi traju koliko i kadar, a neke ostanu zauvek urezane u kolektivno sećanje. Domaće serije i filmovi doneli su parove čija je hemija bila jača od scenarija i veze koje su publiku naterale da navija, pati, veruje i pamti. Ovo su parovi koji su obeležili naše ekrane i postali više od fikcije.

28.12.2025

13:13

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set