(VIDEO) BORBA S GRAVITACIJOM! 4 ženske vežbe za lepe i čvrste grudi!

Shutterstock

08:29 Ljubav i zdravlje 0

24sata.hr/informer.rs | 26. 01. 2020.

(VIDEO) BORBA S GRAVITACIJOM! 4 ženske vežbe za lepe i čvrste grudi!

Lezite na prostiirku s licem prema dole, a ruke i noge ispružite. Istovremeno podižite i ruke i noge prema plafonu, što je više moguće; zadržite ih dve sekunde, opustite, pa ponovite, savetuje trener

Budući da su većinom masno tkivo, s vremenom ženama grudi počinju da gube formu, a stanjuje se i spušta i koža grudi. Da biste taj efekt usporili, pokušajte s ove četiri vežbe za poprsje koje preporučuje trener Harli Pasternak koji je radio sa brojnim muzičkim i filmskim zvezdama poput Riane i Megan Foks.

AKO ŽELITE DA SAČUVATE VEZU, OVO NE SMETE SPOMINJATI! Ne morate uvek baš sve da kažete svom dragom!

OBOŽAVATE ČIPS? Evo zašto ne biste smeli da ga jedete UJUTRU!

POGLEDAJTE VIDEO ZA SVAKU VEŽBU:

- Svi ovi pokreti jačaju i zadnji deo tela, povlače ramena prema napred i podižu grudi - kaže Pasternak.

1. Supermen

Lezite na prostirku s licem prema dole, a ruke i noge maksimalno ispružite. Istovremeno podižite i ruke i noge prema plafonu, što je više moguće; zadržite ih dve sekunde, opustite, pa ponovite.

NAJTAČNIJI NEDELJNI HOROSKOP OD 27. JANUARA DO 3. FEBRUARA: Strelčevi ulaze u novu ROMANSU, Ribe su sklone PARALELNIM VEZAMA, a Vage očekuju ZAVERE na poslu!

2. Leđno rastezanje s tegovima

Lezite na leđa sa savijenim kolenima i sa tegom od tri kilograma u svakoj ruci. Ruke ispružite prema plafonu, a onda ih spuštajte iza, dok ne dođete do ravni ušiju pa ponovite nekoliko puta.

3. Spust sa ukočenim nogama

Stanite s nogama na plod u širini ramena, a sa kolenima blago raširenim; držite teg od tri kilograma u svakoj ruci, s dlanovima okrenutima prema butinama. Gurajte kukove unazad (zadržite težinu na petama), pa polako spuštajte trup.

OPREZ! Ovi proizvodi imaju direktnu vezu sa NEPLODNOŠĆU, ali i sa UČESTALIM GLAVOBOLJAMA! U ruževima za usne i hidratantnim kremama NALAZE SE...

4. TRX za leđne mišiće

Stojte s nogama okrenutim prema TRX spravi, uhvatite ručku u svaku ruku; dlanovi okrenuti unutra. Odmaknite se da stvorite malo napetosti u ramenima, a zatim se naslonite na pete tako da vam telo formira ugao od 45 stepeni. Pojasevi treba da budu napeti, a ruke potpuno ispružene. S uvučenim stomakom se polako spuštajte dok vam laktovi ne budu uz torzo. 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.