• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Informer/Blic

03.03.2023

16:22

SVI VOLE AKCIJSKE CENE! ALI, KOLIKO MOŽEMO DA VERUJEMO RADNJAMA?! Neki prodajni lanci prave "zamku" za kupce

Reuters

Društvo

SVI VOLE AKCIJSKE CENE! ALI, KOLIKO MOŽEMO DA VERUJEMO RADNJAMA?! Neki prodajni lanci prave "zamku" za kupce

Podeli vest

Izlozi objekata maloprodajnih lanaca oblepljeni natpisima poput “akcija”, “popusti”, “sale” ili “rasprodaja” nezaobilazan su deo naše svakodnevice. Među stvarima kojima nas trgovci privlače da kupujemo baš kod njih, svakako se nalaze i brojni programi lojalnosti.

Prodajni lanci nude razne programe lojalnosti kako bi pridobili kupce da im budu verni, odnosno da uvek kupuju kod njih. Najčešći su kartice lojalnosti za sakupljanje bodova, koji potom mogu biti iskorišćeni za popuste, besplatne proizvode ili druge pogodnosti, a nisu retke ni nagradne igre ili posebne ponude za one koji instaliraju mobilnu aplikaciju, zaprate prodavca ili prodajni lanac na društvenim mrežama ili se prijave na mejling listu.

Programi lojalnosti mogu biti korisni za kupce koji često kupuju u određenom prodajnom lancu. Ovi kupci mogu ostvariti značajne uštede na duže staze, naročito ako se program lojalnosti prilagođava njihovim potrebama i preferencijama.

Na primer, ako kupac redovno kupuje hranu za kućne ljubimce, program lojalnosti koji nagrađuje kupce sa popustima i besplatnim proizvodima za kupovinu hrane za kuce i mace može biti veoma privlačan.

No, postavlja se pitanje koliko je zaista pouzdan ovaj način privlačenja i zadržavanja kupaca?

Programi lojalnosti mogu biti i neefikasni i nepouzdani ako nisu dobro osmišljeni i implementirani.

Na primer, ako program lojalnosti nagrađuje kupce sa bodovima koji imaju kratkoročni rok trajanja ili ako program ne nudi dovoljno atraktivne nagrade, kupci se možda neće osećati motivisano da učestvuju u programu.

Nažalost, pokazalo se da kad kupujemo samo zato da bismo sakupili bodove, često ne obraćamo pažnju ni na same cene, ni na kvalitet proizvoda, a dešava se i da kupimo ono što nam ne treba, samo da bismo te bodove iskoristili.

Osim toga, ne treba zaboraviti ni na činjenicu da se programi lojalnosti koriste kako bi se prikupili podaci o kupcima, pa se na osnovu naših navika i želja kreiraju personalizovane ponude, što može da utiče i na formiranje cena i iznos na računu, posebno u slučaju da kupujemo onlajn.

Bonus video:




Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

CEO ŽIVOT POGREŠNO KONZUMIRAMO VITAMIN C? Jedan tvit izazvao polemiku na društvenim mrežama - Farmaceut za Informer.rs otkriva ko je u pravu
Društvo

CEO ŽIVOT POGREŠNO KONZUMIRAMO VITAMIN C? Jedan tvit izazvao polemiku na društvenim mrežama - Farmaceut za Informer.rs otkriva ko je u pravu

Na društvenim mrežama povela se prava polemika oko toga da li se tablete vitamina C gutaju ili rastvaraju u vodi. Mnogi korisnici Tvitera iznenadili su se kada su pročitali da ovaj suplement u obliku tableta može i u vodi da se rastvori, budući da su prema njihovim rečima "ceo život pili na pogrešan način". Tim povodom razgovarali smo sa farmaceutkinjom Jovanom Crepajac.

03.03.2023

14:45

sledeća vest

TV

Ono što NATO nije uspeo bombama, postigao je novcem, propagandom i domaćim izdajnicima! Miloševićev istorijski govor danas izgleda jezivo koliko istinito! (VIDEO)
Live TV

Ono što NATO nije uspeo bombama, postigao je novcem, propagandom i domaćim izdajnicima! Miloševićev istorijski govor danas izgleda jezivo koliko istinito! (VIDEO)

Ako postoji istorijski momenat kao prekretnica u istoriji jedne države, to je bio 5. oktobar. Slobodan Milošević se putem državne televizije obratio naciji. Nakon 5. oktobra okrenuta je nova stranica politike Srbije. 24 godine kasnije nameće se pitanje da li nam je trebao taj 5. oktobar! Na ovu temu u "Info jutru" govorili su advokat Dragoljub Tomašević, Aleksandar Jerković iz pokreta "Nema nazad, iza je Srbija" i bivši načelnik odeljenja za krvne delikte Žarko Popović.

05.10.2024

10:55

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

Održana promocija knjige "Srbi na Kosovu i Metohiji u 20. i 21. veku" (FOTO)
Kultura

Održana promocija knjige "Srbi na Kosovu i Metohiji u 20. i 21. veku" (FOTO)

U prepunoj sali Kolarčeve zadužbine u Beogradu, sinoć je predstavljena knjiga "Srbi na Kosovu i Metohiji u 20. i 21. veku" autora prof. Dragoslava Ćetkovića u izdanju Obeležja plus i Fondacije Braća Karić a u prisustvu Njegovog Preosveštenstva Episkopa novobrdskog g. Ilariona, vikara Patrijarha srpskog g. Porfirija, mnogobrojnih uglednih zvanica, predstavnika srpskih kulturnih i javnih institucija, predstavnika medija i znamenitih građana Kosova i Metohije.

05.10.2024

14:12

Magazin

JOŠ Magazin VESTI

Džet set

Srbija