5 najboljih dijeta za bolje zdravlje srca: Regulišu visok pritisak i smanjuju rizik od infarkta
Naučna istraživanja su pokazala da je sledećih pet dijeta najbolje za zdravlje srca.
1779130800
1779130800
Pronađeno 23 rezultata za mediteranska
Naučna istraživanja su pokazala da je sledećih pet dijeta najbolje za zdravlje srca.
1779130800
1779130800
Dvadesetogodišnja studija pokazala je da ishrana zasnovana na maslinovom ulju, orašastim plodovima i povrću može značajno da smanji rizik od moždanog udara. Naučnici ističu da pridržavanje mediteranskog načina ishrane može da umanji verovatnoću pojave svih vrsta moždanog udara i do 25 odsto.
1770410400
1770410400
Mediteranska ishrana značajno smanjuje rizik od Alchajmerove bolesti, čak i kod osoba s najjačom genetskom predispozicijom.
1756390800
1756390800
Jedna od najpopularnijih i naučno podržanih dijeta koja je pokazala odlične rezultate u gubitku kilograma i održavanju zdravlja je Mediteranska dijeta.
1748977200
1748977200
Ako imate visok holesterol ili ste u riziku, lekar vam može preporučiti dijetu sa niskim holesterolom. Ova vrsta ishrane pomaže u snižavanju LDL holesterola (poznatog kao "loš" holesterol) i triglicerida, a istovremeno podržava zdravlje srca i krvnih sudova.
1748584800
1748584800
Mediteranska ishrana, bogata ribom, maslinovim uljem i povrćem, može značajno produžiti život preživelima od raka, pokazuje revolucionarno 13-godišnje istraživanje.
1720353600
1720353600
Sedmu godinu zaredom mediteranska dijeta osvojila je titulu najbolje dijete, prema američkom časopisu "U.S. News & World Report".
1704376800
1704376800
Mediteranska ishrana dokazano podmlađuje mozak za devet meseci ako je se pridržavate godinu i po dana.
1689949800
1689949800
Ćufte u paradajz sosu na mediteranski način su neodoljiv, lagan obrok za čiju pripremu vam nije potrebno mnogo vremena.
1683711000
1683711000
Mediteranska dijeta koja uključuje orašaste plodove, morske plodove, integralne žitarice i povrće, mogla bi da smanji rizik od demencije za skoro četvrtinu, pokazalo je najnovije istraživanje, koje bi moglo otvoriti put za inovativne preventivne tretmane, piše Gardijan.
1678871460
1678871460
Mediteranska dijeta ponovo je osvojila titulu najbolje svetske dijete i preporuka je nutricionista, ali i drugih eksperata iz raznih oblasti zdravstva za 2023. godinu, objavio je "US News & World Report".
1675755420
1675755420
Mediteranska ishrana, koja podrazumeva jedenje manje crvenog mesa, šećera i zasićenih masti, a više voća i povrća, već 6. godinu za redom je na prvom mestu, kao najbolja od svih
1673264520
1673264520
Svako može da se izbori sa svojim lošim navikama u ishrani, kaže nutricionista Branka Mirković i objašnjava šta je trenutno aktuelno u zdravoj ishrani...
1666028340
1666028340
Ženska odbojkaška reprezentacija Srbije savladala je na startu završnog turnira Mediteranskih igara selekciju Francuske rezultatom 3:1 (19:25, 25:17, 25:20, 25:22)
1656332940
1656332940
Mediteranska odbojkaška reprezentacija Srbije doživela je maksimalan poraz u duelu sa Tunisom 0:3
1656259320
1656259320
Muška odbojkaška mediteranska reprezentacija Srbije ponovo je pobedila Tursku u Beogradu sa 3:1 (22:25, 25:16, 25:23, 25:13), u drugom prijateljskom meču istih rivala, uoči Mediteranskih igara
1655586000
1655586000
Mediteranska dijeta, prema izveštaju američkih stručnjaka, peti put proglašena je najboljim i najzdravijim načinom ishrane na svetu!
1649396520
1649396520
Dovoljno je da unosite samo 500 kalorija manje nego inače i videćete rezultate.
1646935620
1646935620
Tri najbolja načina ishrane prema ocenama stručnjaka podrazumevaju smanjivanje ili eliminisanje prerađene hrane, a povećani unos voća, povrća, mahunarki, integralnih žitarica, orašastih plodova i semenki
1643652780
1643652780
Petu godinu zaredom mediteranska dijeta je prva "prešla ciljnu liniju" u godišnjoj trci za najbolji program ishrane, prema ocenama koje je objavio US News & World Report
1641822120
1641822120
Hrvatski teror ne prestaje, pa su tako Srpkinju Nikolinu Bačkonju osudili na kaznu zatvora samo zato što je objavila fotografiju na društvenim mrežama svog sedmogodišnjeg deteta sa Badnjakom i podignuta tri prsta!
12.08.2026
12:04
Kompilacija uličnog cirkusa je pokazala potpunu sramotu i rasulo blokaderskog pokreta – od lažiranja uličnih napada, preko ponižavanja rektora Đokića, pa sve do međusobnog vređanja.
12.08.2026
09:25
Dejan Ljevnaić, jedan od ključnih ljudi u razvoju skijaškog turizma u regionu, stručnjak za ski-biznis i strateški direktor kompanije "Luštica beja", našao se na meti ozbiljnih pritisaka u Crnoj Gori.
12.08.2026
11:58
Predsednica Odbora za Kosovo i Metohiju Skupštine Srbije Danijela Nikolić poručila je da je svaka rana na telu Nenada Raškovića, kojeg su juče pretukli pripadnici Kosovske policije u Drenu u Zubinom Potoku, optužnica protiv sistema koji je dozvolio takvu torturu i upitala sve međunarodne predstavnike na Kosovu šta još treba da se dogodi jednom Srbinu da bi nasilje nazvali pravim imenom.
12.08.2026
11:35
Predsednica Skupštine Srbije Ana Brnabić ocenila je da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić najbolji PR Srbije!
12.08.2026
11:28
Kada se dnevna vreva na Zlatiboru stiša, a poslednji zraci sunca polako nestanu iza planinskih vrhova, pogled se sa Tornika seli - pravo u nebo. Evo o čemu je reč.
12.08.2026
11:50
Ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić izjavio je danas da se nastavlja borba sa gašenjem požara u Srbiji, pre svega u Deliblatskoj peščari i na Stolovima kod Kraljeva, i istakao da za sada nisu ugroženi ljudski životi i naselja.
12.08.2026
11:15
U ovom periodu u vazduhu su najzastupljeniji poleni korovskih biljaka, a polen ambrozije za sada se registruje u nižim koncentracijama, izjavila je danas Ana Ljubičić iz Agencije za zaštitu životne sredine.
12.08.2026
10:00
Prema podacima objavljenim u 8 časova, najtoplije je u Beogradu, Somboru, Novom Sadu, Negotinu, Zrenjaninu i Sremskoj Mitrovici sa 24 stepena, a najsvežije je u Sjenici, gde je izmereno 15 stepeni Celzijusa.
12.08.2026
08:28
U uslovima dugotrajne suše koja je izazvala nestašice vode u nekim delovima naše zemlje, pripadnici Vojske Srbije ne miruju
12.08.2026
08:00
Eksplozivna naprava pronađena je danas u rastinju na uglu Tekelijine i Ulice Jug Bogdana u Novom Sadu.
12.08.2026
12:18
Pre 3 godine Gradačac i čitav Balkan potresao je zločin kakav na ovim prostorima nikada ranije nije zabeležen. Nermin Sulejmanović (35), bodi-bilder i narko-diler odranije poznat policiji, brutalno je pretukao i ubio Nizamu Hećimović (38), a potom nastavio krvavi pir po gradu u kom je ubio još dve i ranio tri osobe, pre nego što je izvršio samoubistvo.
12.08.2026
11:55
Nacionalna služba spasavanja na moru u Rijeci (MRCC Rijeka) pokrenula je obimnu i koordinisanu akciju potrage i spasavanja zbog nestanka 4 mlađe osobe, državljana Portugala, kojima se gubi svaki trag u Velebitskom kanalu kod Senja.
12.08.2026
11:31
U preduzeću za proizvodnju kafe "Čarli", u užičkom naselju Turica, danas je izbio požar.
12.08.2026
11:38
Policija u Herceg Novom uhapsila je dva malolettnika (17) iz Minhena, zbog sumnje da su izvršili krivično delo uništenje i oštećenje tuđe stvari.
12.08.2026
11:27
Direktor rumunske nuklearne elektrane Černavoda, Romeo Urjan izjavio je danas da će drugi reaktor te elektrane biti isključen u četvrtak u 07 časova zbog niskog vodostaja Dunava, kao i da neće moći da se ponovo pokrene u narednih deset dana, zbog kontinuiranog smanjenja nivoa vode Dunava.
12.08.2026
11:30
Američki preduzetnik Ilon Mask našalio se na društvenoj mreži Iks povodom satirične objave da je kupio Veliku Britaniju, upitavši koliko bi takva kupovina koštala.
12.08.2026
11:17
Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je danas tokom posete raketnoj krstarici "Varjag", na kojoj je posmatrao završnu fazu vežbi Tihookeanske flote, da NATO povećava vojno prisustvo u Pacifiku i da time raste potencijal za sukob u regionu.
12.08.2026
10:46
Ukrajina je pauzirala napade dronovima na naftne tankere koji koriste rusku crnomorsku luku Novorosijsk, nakon zahteva američkog potpredsednika Džej Di Vensa, saopštili su danas ukrajinski zvaničnici.
12.08.2026
10:24
Melani, koja živi na japanskom ostrvu Okinava, otišla je da roni na jednoj zabačenoj plaži. Dok je bila u vodi, primetila je da se oko nje nalazi veliki broj kubomeduza, koje su poznate po veoma snažnom otrovu, a ona je zadobila ubode na levoj podlaktici.
12.08.2026
12:00
Stručnjakinja za ponašanje životinja je objasnila zašto su neke rase pasa izbirljivije od drugih kada je u pitanju hrana, kao i koje rase pasa važe za najizbirljivije.
12.08.2026
10:00
Ako tražite novi miris, a ne želite da potrošite mnogo novca, izdvojili smo tri parfema koji koštaju manje od 3.000 dinara, dok se najjeftiniji među njima može pronaći za manje od 900.
12.08.2026
10:30
Osnivač i izvršni direktor Mete Mark Zakerberg poručio je da je širi pristup AI modelima ključan za bezbednost i razvoj industrije.
12.08.2026
11:30
Lubenica, koja sadrži 92 odsto vode, može da pomogne hidrataciji, zdravlju srca i bubrega, a povezuje se i sa boljom cirkulacijom.
12.08.2026
09:30
Bivša rijaliti učesnica Mina Vrbaški objavila je fotografije na kojima mazi i ljubi zmije, a šokirani pratioci zasuli su je pitanjima.
12.08.2026
11:56
Učesnica "Elite 9" Jovana Tomić Matora govorila je o emotivnom odnosu sa partnerkom Draganom Stojnčević i planovima za potomstvo.
12.08.2026
08:21
Bivša manekenka i supruga fudbalera Filipa Đorđevića Jovana Đorđević podelila je kadrove sa plaže i usijala društvene mreže.
12.08.2026
07:39
Pevačica Milica Jokić ponovo je uspela da zapali društvene mreže, ovog puta fotografijom sa odmora koja nikoga nije ostavila ravnodušnim.
12.08.2026
06:00
Pevač Marko Stojković, poznatiji kao MC Stojan, podelio je sa pratiocima intiman trenutak opuštanja sa devojkom i kućnim ljubimcem od kog se, sudeći po svemu, ne razdvajaju ni kada legnu na spavanje.
11.08.2026
23:59